Translate

8 Haziran 2009 Pazartesi

TEK KADIN

Benim için sen,
Gökyüzünde doğan güneş,
Bahçelerimde açan solmaz gülsün
Güneş dünyaya ne kadar uzaksa
Sen de bana en az onun kadar uzaksın
Güneş dünyayı yine de aydınlatır ısıtır,
Sen de beni uzaktan ısıtan aydınlatansın,
Bahçelerime güller ektim
Hepsi soldu,döküldü
Sen ne soldun,ne döküldün.
Yaz kış kalbimdesin.
İnan sen benim her şeyimsin
Unutmamı istiyorsun seni
Sen unutabildiysen söyle,
Ben de unutayım seni
Aşk sevgi oyuncak değildir.
Her insan sevip aşık olamaz.
Güneşte olsan,gül de olsan,
Patlayan volkan da olsan,
Yine seni seveceğim.
Açtım kollarımı sabırla bekliyorum.
Belki bir gün güneş gibi doğar,
Bahçelerimde açan solmaz gül olup,,
Dönersin diye.
İlkbaharları,yazları çok seviyorum
Çünkü çicekler,güller,güneşler
Hep bu mevsimde açar,
Sen de benim gönlümde açan,
Sevdiğim TEK KADINSIN.