Translate

28 Haziran 2009 Pazar

KIZLARIM

Melekler kadar güzeldir.
Konuşdukca bal akar dillerinden,
Akmasın hiç gözyaşları derim.
Biriciktir benim kızlarım.

Yanağındaki gamzelerini,
O güzel bakışlı gülüşlerini,
Düşündükce kahrolur ağlarım.
Biriciktir benim kızlarım.

Benim için dalında bir gül,
İçimde yanan sevda ateşim,
Sönmeyen güneşim gibi,
Biriciktir benim kızlarım.

Şimdi uzaktayım onlardan.
Aklımda hep güzel kızlarım.
Gurbet onlarsız çekilmiyor,
Biriciktir benim kızlarım.

Giderken arkamdan ağladı
Bana şarkılar yolladı,
Gitme baba diye yalvardı,
Biriciktir benim kızlarım.

Yatağında rahat uyusunlar,
Ayırdılar beni kızlarımdan,
Kader dediler gurbetin adına,
Biriciktir benim kızlarım.

Kader nedir diye sordular,
Göz yaşlarıyla uğurladılar,
İki şerefsize inandılar,
Kızlarımdan beni ayırdılar.