Translate

6 Haziran 2009 Cumartesi

DELİ OLSAYDIM

Doğarken bana sorsalardı,
Böyle bir dünyaya gelmezdim.
Seçme hakkım olsaydı,
Hayatı toz pembe gören,
Enflasyondan etkilenmeyen,
Yapılanlara gülüp geçen,
Hiç bir şey bilmeyen,
Düşünemeyen,görmeyen,
Yanlışlara doğru demeyen,
Kendi dünyasını kendi kuran,
Tertemiz hayalleri olan
Bir deli olmayı isterdim.

Doğayı yok edenleri tanımazdım.
Siyaset nedir bilmezdim.
Savaşı ,barışı anlamazdım.
Her şehit geldiğinde,
Analar ağladığında içim acımazdı.
Bir deli olsaydım

Ülkemde gözü olanları tanımazdım
Terör nedir darbe nedir bilmezdim.
Her doğruyu her yerde söylemezdim,
Yalakalık nedir neden yaparlar anlamazdım.
Sahte müslümanları tanımazdım
Bir deli olsaydım.

Belki sevip aşık olmazdım.
Sahtekar olan insanları tanımazdım.
İyilik yapıp,kötülük görmezdim.
Sustukça suçlu olmazdım.
İyiliği bilmeyen insanlara vermek için,
İyiliği aramazdım,
Bir deli olsaydım.

Görmezdim,
Çıkar için arkadaşını satanları,
İftira atıp,dedikodu yapanları,
Para için namusunu satanları,
Gözüne baka baka yalan söyleyenleri,
Dost görünen (sahte dostları) düşmanları
Tanımazdım bir deli olsaydım
Güler geçerdim her şeye
BİR DELİ OLSAYDIM.