Translate

28 Haziran 2009 Pazar

CUMHURİYETLE GÜZEL

Düşmanlar yurdumu sarmış,
Ülkem karış karış paylaşılmış,
Padişah buna ses çıkarmamış,
Bak şimdi cumhuriyetle ne de güzel.

Ne çileler çektiklerini,
Dedemden öğrendim eski günleri,
Düşmana peşkeş çekilen ülkem,
Bak şimdi cumhuriyetle ne de güzel.

Dönmek istemiyorum eski günlere
Ben Türk'üm başım dik olmalı,
Özgürce koşup,oynamalıyım
Bak şimdi cumhuriyetle ne de güzel.

Ben çocuğum,köle olamam,
Yeniliğe,ileriye açığım.
Atamın yaptığı devrimlerle,
Bak şimdi cumhuriyetle ne de güzel.

Gülüp,onuyor çocuklarımız.
Avrupalıyla yarışıyor sanayimiz.
Ben Türk'üm başım dik olmalı,
Bak şimdi cumhuriyetle ne de güzel.

Ben Türk'üm köle olamam.
Toprağımda gözü olanı bağışlayamam.
Ben Atama söz verdim yolumdan dönemem,
Bak şimdi Cumhuriyetle yaşam ne güzel.