Translate

26 Haziran 2009 Cuma

KİM KURTARACAK SENİ

Sanma ki bir anlık sitem
Acıyla,kederle bıraktın beni
Yaptıklarını unutmam imkansız
Hadi şimdi kim kurtaracak seni

Gururumla oynadın,duygularımı kirlettin
Hiç bir şey umrumda değil
Belki ben yapayalnızım
Hadi şimdi kim kurtaracak seni.

Yüzüme bakacak cesaretin varmı,
Bunca olaydan sonra severmiyim sandın
Kaderimse ben böyle de çekerim
Hadi şimdi kim kurtaracak seni.

Bir gün olsun desteklemedin beni,
Rezil ettin cümle aleme beni
Yapmadıklarıma yaptın dedin
Hadi şimdi kim kurtaracak seni.

çocuklarıma karşı hep beni kötü gösterdin
Anneni bacını tercih edip beni sildin
Bir gün olsun sözümü dinlemedin
Hadi şimdi kim kurtaracak seni

O kadar mı kötüydüm
Ne zaman dövdüm, sana küfür ettim
Hiç mi emeğim yok yazıklar olsun sana
Hadi şimdi kim kurtaracak seni


Gökyüzünde doğan güneş,
Bahçelerde tertemiz açan çicek
Sanmayın ki bir anlık sitem
Hadi şimdi kim kurtaracak onu.