Translate

1 Haziran 2009 Pazartesi

BIRAKIN

Ey insanoğlu,
Yarın çocukların sana soracaklar;
Baba yaşamın süresince ne yaptın?
Nasıl cevap vereceksin?
B en yükselebilmek için,
Arkadaslarıma iftira attım,
Dedikodu yaptım,
Ormanları çıkarım uğruna kestim,
Bebeklere kursun sıktım,
Masum insanları kandırıp,
Hayali ihracat yaptım,
Rüşvet aldım,rüşvet verdim,
Devletin mallarını talan ettim,
Bu vatan için çarpışan,
Şehitlerin kemiklerini sızlattım.
Ülkeyi bölmek isteyenlerle birlik oldum,
Kardeşi kardeşe düşürdüm.
Unuttum insan olduğumu,
İhtiyarlık,ölüm aklıma gelmedi.
Aynı kalacağımı zannettim.
Mezarlıkta yatanları görmezlikten geldim
Bu ülke için
Hiç de güzel şeyler yapmadım".
Diyebilecekmisin?
Bunları anlatmaya dilin varacak mı?
Kendi öz çocuğuna bile,
Yoksa yalan mı söyleyeceksin?
İnsan olmayan insanlar;
Buğün nasılsalar,yarında öyle olacaklar.
Bırakın çocuklarımız dürüst olsun.
Mert delikanlı olsun,
Sizler gibi düşünen insanlara,
HAYKIRSIN!
BU ÜLKE BU İNSANLAR BİZİM."