Translate

6 Haziran 2009 Cumartesi

BÖYLE DEĞİLDİM

Bir rüzgar gibi geçti çocukluğum
Bir çılgın gibi geçti gençliğim
Savaştan çıkmış gibi şimdi bedenim
Ben böyle değildim bebeğim

Yaşamdan tat aldın mı? diye sorma
Hep acıyla geçti benim yıllarım
Şimdi düşünüyorum eski günleri
Ben böyle değildim bebeğim.

Hor görme sen bu yaslı garibi
Otur dinle bir de sen beni
Çocukluk gençlik bir kuş gibidir
Ben böyle değildim bebeğim.

Elimdeki bastona bakıp aldanma
Acıyı,kederi sen bana sor
Yaşamayı sevmeyi gençliğe sor
Ben böyle değildim bebeğim.

Yaşamayı bil yaşamayı sev
İnsanları kırıp hor görme
Çocukluğun kıymetini bil sen de
Ben böyle değildim bebeğim.

Yaşlıyım diye itilip atıldım
Hor görülüp şimdi kovuldum
Yaşamın birikimidir bu
Ben böyle değildim bebeğim.

Çocuktum büyüdüm,
Gençtim yaşlandım,
Oyuncuydum şimdi seyirci oldum
Ben böyle değildim bebeğim.

Erken ölüm olmazsa sen de yaşlanacaksın,
İşte o zaman beni anlayacaksın.