Translate

6 Haziran 2009 Cumartesi

TABİKİ ANLAMAZSIN

Hiç sen karanlıklarda,soğuklarda kalıp ağladın mı?
Hiç sen aç kalıp kendini,.çocuklarını avuttun mu?
Siğara yerine kağıt parçalarını sarıp içtin mi?
Tabi ki anlamazsın benim derdimden.

Suçsuzken suçlanıp sürgüne gittin mi?
En yakın arkadasından kahbelik gördün mü?
Eşinden,çocuklarından ayrı kaldın mı?
Tabi ki anlamazsın benim derdimden.

Sen hiç aşık olup sevdin mi?
Susuz,elekrtiksiz gecekonduda yaşadın mı?
Ağlarken bile gülebildin mi?
Tabiki anlamazsın benim derdimden.

Askerde tüfekle talim ettin mi?
Düşmanınla burun buruna geldin mi?
Komutanından bir ufak fiske yedin mi?
Tabi ki anlamazsın benim derdimden.

Allah'tan korkup bir gün ibadet ettin mi?
Öleceğini hiç aklına getirdin mi?
Tok gezerken,aç olan komsunu düşündün mü?
Tabi ki anlamzsın benim derdimden.

Kapında sayısız şarlatanların var,
Bir elin yağda,bir elin balda,
Yediğin önünde yemediğin arkanda
Tabi ki anlamazsın benim halimden.