Translate

30 Ocak 2010 Cumartesi

YAZAMIYORUM

Elim gitmiyor kaleme sana yazamıyorum
Sani yazmak ,sana sitem etmek
Elim varmıyor yazamıyorum sayfalara
Sen yoksun kanadım kırık
Hiç bişey aklıma gelmiyor
Sen yoksun yazamıyorum
Konuşmuyor benle kalemim,kağıdım
Seni istiyorlar o gelsin diyorlar
Hiç bişey yazamıyorum
Sayfalar alışmış,kalemim alışmış
Seni yazmaya,sevdiğimi yazmaya
Sen yoksun sayfalar küs bana
Yazmıyor kalemim,okumuyor okuyan
Gözyaşlarım bile akmıyor
Sen yoksun diye
Hepside bana küstüler
Kalemim,defterim.gözyaşım
Yoksun diye yazamıyorum,ağlıyamıyorum
Sayfalara kalemlerim yazmadı
Sen yoksun diye
Dağlara taşlara yazdım
İçimdeki sevda ateşini
Seni istediler kimselare diyemedim
Kalemler yazmıyorsa seni
Defterler almıyorsa yazdığımı
Okuyan okumuyorsa bu şiirimi
Ben bu yaşamı neyleyim
Kalemim yazmıyorsa defterim almıyorsa
Sevdiğim yanımda yoksa
Yazmam artık aşk şiirlerini