Translate

6 Ocak 2010 Çarşamba

KAYBOLDUM BU ŞEHİRDE

Gül misali sararıp,soldum
Simsiyah saçlarım ağardı soldu
Avuçlarımda sevdiklerim yok oldu
Süründüm sürünüyorum
kayboldum bu şehirde
Yazdıklarımı sevdiklerim okumadı
Ben bu hayattan tat almadım
Başımı önüme eğdim seviyorum diyemedim
Süründüm sürünüyorum
kayboldum bu şehirde
Seni tanıdım bitmez sanırım kederim
Seninle değişdi değişmeyen kaderim
Söyle bana ne olur sensiz neyleyim
Süründüm sürünüyorum
kayboldum bu şehirde
Seni andığım her saat de
Fırtınalar kopar yüreğimde
Seni isteyip seni andığımda
Süründüm sürünüyorum
kayboldum bu şehirde
Sadece seni sevmeyi sevdim ben
Sadece bir tek seni özledim ben
Bu kara bahtıma her gün isyan ettim
Süründüm sürünüyorum
Kayboldum bu şehirde
O kadar güzelsin ki güzel kız
Sen herşeyin en güzeline layıksın
Kendime bile layık göremedim seni
Süründüm sürünüyorum
Kayboldum bu şehirde
Mutluluğum şevkatim senin avuçlarında
Saçlarım ağarmış bir bak hele
Gidiyorum ayrılık sana güle güle
Süründüm sürünüyorum
Kayboldum bu şehirde