Translate

6 Ocak 2010 Çarşamba

BİR ANDA BİTTİ

Ne hayaller kurmuşdum
Çektiğim bütün sıkıntılar bitecekdi
Doğan güneşim söndü,yıldızlar kayboldu
Bütün umutlarım bir anda bitti
Dost dediklerim,sevdiklerim
Bir anda yok oldu
Hayallerim umutlarım yok artık
Bütün umutlarım bir anda bitti
Sevmiyor bu kader beni anladım
Yaşamam fazladır benim anladım
Al canımı Allahım hergün isyanım
Yeter artık dayanamıyorum
Hep acı çektim.mutluluğu tatmadım
Bütün umutlarım bir anda bitti
Hep sabır ettim,boyun eğdim
Bu benim kaderim dedim
Yaşama sebebimi şimdi kaybettim
Sabrım tükendi,ben tükendim
Hayat acımasız af etmiyor
Bütün umutlarım bir anda yok oldu
Ne aşkı,nede sevgiyi yaşadım
Şiirlerimde bile güzelliği yazamadım
Hep keder ,hep kahır,hep çile
Bitsin artık bu kadar yeter
Bütün umutlarım bir anda yok oldu
Sevdim seviliyorum derken
Kader önüme çıktı yine
Acılarımı içime gömerken
Yaşama sebebimide şimdi kaybettim
Bütün umutlarım bir gecede bitti