Translate

21 Ocak 2010 Perşembe

DÖN BANA

Gecem sensin,gündüzüm sensin
Her saat andığım sensin
Dön bana ne olur
Hep telden aradığım
Sadece sesini duyduğum
Her an yanımda olduğun
Dön bana ne olur
Bu aşk sensiz yaşanmaz
Bu gurbet sensiz çekilmez
Bu hayat sensiz geçilmez
Dön bana ne olur
Resimlerine baktığım
Resimlerinle avunduğum
Dünyalara değişmediğim
Tek kadınımsın dediğim
Dön bana ne olur
Sen benim sevdiğim
uzak olan kadınım
Sen benim alın yazım
Sen benim kaderim
Dön bana ne olur
Yakınımda değilsin
Uzaklardasın biliyorum
Ben seni yinede seviyorum
Dön bana ne olur
Bu hasret sensiz yaşanmaz
Bu hayat sensiz olmaz
Bu aşk sensiz yaşanmaz
Dön bana ne olur
Her yanım karanlık
Yok mu banada aydınlık
Gecem sensin,gündüzüm sensin
Dön bana ne olur
Hayalinle yaşadığım
Beyaz gelinlikler aldığım
Uzakları yakın ettiğim
Bu gurbeti sensiz çektiğim
Dön bana ne olur
İsmini rüyalarımda sayıkladığım
Sabah akşam aradığım
Her geçen gün daha çok sevdiğim
Dön artık bana ne olur