Translate

20 Ocak 2010 Çarşamba

AŞK SEVGİ NEDİR

Bir ulaşılmaz yari sevdim
Ben aşkımı sevgimi esir ettim
Kimselere bişey diyemedim
Ben söyledim o dinledi
Hiç bişey demedi
Ben ona aşkımı sevgimi anlattım
O bana sevgi nedir dedi
Salıncaklar kurdum salladım
Hayaller kurdum,gelinlikler aldım
Bir tek ben onu sevdim
O bana aşk nedir dedi
Çicekler,güller gönderdim demet demet
Ben ona sevgimin gül bahçesini verdim
Kendimden herşeyden vaz geçtim
O bana sevgi nedir dedi
Şiirler yazdım sevdiğimsin dedim
Sen benim için özelsin dedim
Sen harikasın,muhteşemsin dedim
O bana aşk nedir dedi
Biliyorum aramızda fark var
Şu kara bahtıma gülenler var
Bir meçhul aşka tutulmuşum
O bana sevgi nedir dedi
Resimleri karşımda masum
Ben ona öyleki aşığım
Her yanımda her yerde o vardır
O bana aşk nedir dedi
Aşkı sevgiyi bilmesende sevdim seni
Dünyalara değişmem inanki seni
Ölsemde yolunda dönmez cesedim
O bana sevgi nedir dedi
Benim için dünyam sensin
Solmayan hep açan gülümsün
Seni benim gibi seven olmazki
O bana aşk sevgi nedir dedi
Korkmuyorum işde ben aşkımı yazdım
Solmayan güllerimi sen soldurdun
Bu kara bahtıma sen ışık oldun
Bu şiirimi okuyunca belki
çok geç kalmış olacaksın
İşde o zaman Aşkı sevgiyi anlayacaksın
Elveda aşk sana elveda sevgi sana
Getirebilirsen getir dünü bana