Translate

12 Şubat 2010 Cuma

OKUNMAYAN ROMAN

İçimde bir kıvılcım var
Gözlerim ağlamaklı,canım sıkkın
Canımdan .bedenimden çıkmış sevdiklerim
Kendimden ben bile nedense uzaklaşmısım
Okunmayan bir roman gibiyim
Sayfalarım açılmıyor.
Sanki kilit vurmuşlar
Benliğime.geleceğime
Nedense anlamıyorlar
Sevgilere ne de hasretim
İçimde bir kıvılcım var
Küçük de olsa
Gözlerim ağlamaklı ağlamıyorum
Bir gün okunacak bu roman
Okuyan bırakmıcak elinden
Hep benle olacak beni sevecek
Bütün mutlulukları sevgileri
Benle tatacak
Çevirecek sayfaları bir bir
Tek tek okuyacak neler yazdığımı
Aşkı sevgiyi bende bulacak
Bekliyorum
Kilit vurulan romanı açacak
Beni anlayıp beni sevecek
Tek kadınım olacak
Okudukca aşkı,sevgiyi anlayacak
Batmayan güneşim olacak
Bahçelerimde solmaz gülüm olacak
Bir ömür boyu benle olacak
Bir kıvılcım var içimde
Bekliyorum