Translate

15 Şubat 2010 Pazartesi

GECELERİN ADAMI

Bitmez gecelerin karanlığıyım
Ben sevdiğimin aşığıyım
Benim gündüzüm yok
Hep geceler karanlığım
Çünkü sevdiğim yanımdadır
Ben gecelerin aşığıyım
Hayaller gecelerde kurulur
Hep hayallerle yaşadım
Ben sevdiğimi gündüzlerde değil
Hep gecelerde buldum
Ben gecelerin aşığıyım
Hayalde olsa sevdiğim yanım da
Dokunmasamda okşamasam da
Ben onu seviyorum onu istiyorum
Tatmadığım sevgileri tattım.
Yaşamadığım zevkler yaşadım
Her yaz andığım delice sevdiğim
Ben gecelerin aşığıyım
Bana bir slayt göndermiş
Beni benden almış
Seviyorken seviyorum diyememiş
Ben gecelerin aşığıyım
Bana öyle bir aşk verdi ki
Anlatamam , yazamam
Ben inanınki bunu diyemem
Öyle ki beni sevmiş
Bana da dünyaları vermiş
Sevgililer gününde
En büyük hediyeyi vermiş
Bana seni seviyorum demiş
Bunun için sevgililer gününü beklemiş
Ben gecelerin aşığıyım
Bunu hesaba hiç katmamış