Translate

17 Aralık 2009 Perşembe

UYU GÜZEL KIZ

Uyumak istediğimde hep karşımdasın
Bakma bana ben sensizim uyuyamam
Her an her dakika yanımdasın
Uyu sen güzel kız uyu

Sana ellerimi uzattığımda yoksun
Sana dokunmak istediğimde kaybolursun
Seni seviyorum deyince utanırsın
Uyu sen güzel kız uyu

Gel desem gelemezsin
Bilirim senin gözlerinin derdini
Sende seviyorsun diyemezsin
Uyu sen güzel kız uyu

Düşüncelerimde hep sen varsın
İçimdeki yanan sevda ateşimsin
Beni alır gider sevdalar sensizim,
Uyu sen güzel kız uyu

Benim geçmişde kaldı
Güzel günlerim anılarım anlatamam
Feryadım duyulmaz,çözülmez dertlerim
Uyu sen güzel kız uyu

İçimdeki duyguları sen bilemezsin
Sana yazdığım şiirleri bilemezsin
Söylesemde sen anlayamazsın,bilemezsin
Uyu sen güzel kız uyu

Söyleyemem sana olan aşkımı
Uykusuz edemem o güzel aşkımı
Sana ellerimi uzattığımda yoksun
Uyu sen güzel kız uyu