Translate

17 Aralık 2009 Perşembe

SANA TUTUKLUYUM

Benmi yorgunum senmi bilemiyorum
Bu aralar yorgunluk var içim de
Aşk mı desem.sevgimi desem
Sana tutukluyum desem ne dersin
Söyleyebilirmisin bana gerçekleri
Mahsere saklama sende söyle sevdiğini
Bu aralar sende bişeyler var
Sendemi, tutuklusun,sendemi seviyorsun
Ben seni yüreğime yazdım
Ben seni kitaplarıma yazdım
Söylüyorum işde sana seni seviyorum
Sana tutukluyum desem ne dersin
Her gece hayalini kurduğumda
Başımı yastığa koyduğumda
Seni yanımda istiyorum sensizim
Sana tutukluyum desem ne dersin
Geceler uzun hep seni bekledim
Her sabah ben aşkı seçtim
Seninle olmayı seni sevdim
Sana tutukluıyum desem ne dersin
Her akşam çaresizim,sensizim
Kaderim desem kaderim sensin
Bir ömür boyu benimle ol diyorum
Sana tutukluyum desem ne dersin
İnsan sevince birşey gelmezmiş aklına
Mahseri düşünmez,seviyorum der sana
Hasretim sana güzel kız
Sana tutukluyum desem ne dersin