Translate

17 Aralık 2009 Perşembe

GÖZ YAŞLARIMA SAKLADIM

Seni gözyaşlarıma sakladım
Ağlamıyorum ağlamıcam
Seni kaybetmek istemiyorum
Seni öyle sevdimki ben
Seni göz yaşlarıma sakladım
Tek isteğim benim olman
Benimle beraber mutlu olman
Seni öyle sevdim ki ben
Seni göz yaşlarıma sakladım
Ağlamıyorum ağlamıcam
Çünkü sen varsın sevdiğimsin
Bu gün değilse yarın benimsin
Hayaller kurmak istemiyorum
Gerçek seni sevgini istiyorum
Seni göz yaşlarıma sakladım
Seni yanımda yanımda isti,yorum
Ne kadar uzakda olsan bana
Seni her andığımda yanımdasın
Seni göz yaşlarıma haps ettim
Sen benimsin benim olacaksın
Uzak diyarlarda olsanda
Önüme bentler kursalarda
Ayaklarıma prangalar vursalarda
Seni gözlerime haps ettim çıkamazsın
Yıllardır ağlamadım ağlamıcam
Seni kaybetmek istemiyorum seviyorum
Sen dökülecek bir damla yaş değilsin
Ama ben seni inan
Seni gözlerime haps ettim
Sen benim tek sevdiğimsin herşeyimsin
Yüreğime yazdığım son şiirimsin