Translate

1 Aralık 2009 Salı

ÇOCUKLUĞUM

Saf temiz olan kalbimi
Oyuncaklarımı,salıncaklarımı
Tertemiz olan aşkımı
Ne olur çocukluğumu verin bana

Çocuktum büyümek isterdim
İnsanları küçükken tanımazdım
Her kötülüğü büyüklerde gördüm
Ne olur çocukluğumu verin bana

Acı nedir bilmezdim
Aşkı sevgiyi oyun sanırdım
Evcilik oyunları oynardım
Ne olur çocukluğumu verin bana

Yemyeşil ormanlarımı
Tertemiz olan eski havayı
Eski sevgilileri eski dostlukları
Ne olur çocukluğumu verin bana

Şimdi herşey çıkar olmuş
İnsanlar çok değişmiş
İyi insan azalmış kötüler çoğalmış
Ne olur çocukluğumu verin bana

Saygısı sevgisi olmayanlara
Para uğruna namusunu satanlara
Acıyorum ben bu insanlara
Ne olur çocukluğumu verin bana

1995 yılında çıkarılan ben böyle değildim adlı şiir kitabından alınmıştır cengiz KÖNCÜ