Translate

17 Aralık 2009 Perşembe

SENİ ÇOK SEVDİM

Seni beklemek desem bekliyorum
Her gün seni düşünüp içiyorum
Ben bu kaderime isyan ediyorum
Ve ben seni çok seviyorum
Sana yazmadığım şiirler hep yanımda
Seni özlüyorum sana diyemiyorum
Deliler gibi seviyorum,seviyorum diyemiyorum
Ve ben seni çok seviyorum
Uzaklardasın biliyorum deme bana
Acılarımı yolları hatırlatma bana
Ben hep seninleyim,ama sensizim
Ve ben seni çok seviyorum
Nasıl anlatacam sana sevdiğimi
Güneşim dedim sana,gülüm dedim
Sana şiirler yazdım kucak dolusu
Ve ben seni çok seviyorum
Fark var aramızda sen farklısın
Sana yazdığım şiirleri anlayamazsın
Seni seviyorum desem ne dersin
Ve ben seni çok seviyorum
Uçurumlar var aramızda belki
Biliyorum güzel kız haklısın
Bırak bu hayalde olsa yaşayayım
Ve ben seni çok sevmişim
Bize benzer başka aşk varmı
Engel olacaklar inan çoktur
Hayt acımasız inan zordur
Ve ben seni çok seviyorum

Ben ağlıyorum sakın sen ağlama
Bu kara bahtıma bişey deme
Sen unutsanda ben unutamam
Ve ben seni çok sevdim güzel kız