Translate

15 Ağustos 2010 Pazar

İSTANBULU ÖZLÜYORUM

Hayalmiydi senle yaşananlar
Neredesin yoksun şimdi
Boğazda bira içmeler,
Sultanahmet de köfte yemeler
Eminönünde soğanlı balık yemeler
Gülhanede sarmaş dolaş
El ele tutuşup gezmeler
Yorulunca oturup birer siğara içmeler
Gözlerime bakıp da
Seni seviyorum demeler
Resimler,gezmeler
Eyüp sultan da dua etmeler
Hepside hayalmiydi
Ne oldu bize
Biz neden ayrıldık
Oysaki birbirimizi çok da sevmişdik
Hayalmiydi bütün bu yaşananlar
Neredesin şimdi kimlerlesin
Bir haber etmeden kayboldun
Senin sevmelerin bumuydu
Hani sevgiye açtın,susamışdın
Ne oldu o yeminlerine
Sen benim hep aklımdasın
İstanbulu özlüyorum ,
Seni özlüyorum
Çünkü orada sen varsın
Çünkü orada mazilerimiz var
Benim kaderim,bana yazılansın
Sen benim başımın tacısın
Dön ne olur
Bırakma bu seni seveni
Senin için öleni
İstanbulu senin için seveni
Verdiğin yeminleri unuttun
Kaç bahar,kaç kış geçti
Bütün yıllarım sensiz geçti
Bir çok geceleri zor geçtim
Uzadı yollarım bitmek bilmedi
Tükenmiyor ümidim nedense
Hep gelecekmişsin gibi bekliyorum
İstanbulu senin için seviyorum
İstanbulu senin için özlüyorum
Hadi dön bana ne olur