Translate

21 Ağustos 2010 Cumartesi

BEN ENGELLİYİM

Acıma bana
Ben engelliyim
Kusurlu deeğilim,
Beynimden değil,
Vücuttan özürlüyüm
Her insan engelli adayıdır
Sakın bunu unutma,
Yanlış yol tutma
Bana acıma
Beni hor görme
Sakın dilenci sanma
Her işi bende yaparım
Yeterki imkan tanıyın
Engelleri ortadan kaldırın
Ben engelliyim,
Kusurlu değilim,
Beynimden değil,
Vucuttan özürlüyüm.
Yarın ne olacağını biliyormusun,
Benim kadar yaşamı seviyormusun.
Bende sever aşık olurum
Bende oyunlar oynar,
Dans ederim
Bende bir insanım
Benim de onurum,
Benimde gururum var,
Benim de bir kalbim var
Yaşama arzum,isteğim var
İmkan tanındığında
Neler yapacağımı görün
Acıma bana
Ben dilenci değilim
Ben engelliyim,
Kusurlu değilim
Beynimden değil,
Vucuttan özürlüyüm
Hor görmeyin beni
Sadece sizlerden,yaşayabileceğim,
Engelsiz bir şehir istiyorum.

Engelli arkadaşlarımıza sahip çıkalım