Translate

2 Temmuz 2013 Salı

VARSIN KÜREĞİM OLMASIN

Bir kayığım , bir ben,
Denizin ortasında yapayalnız,
Düşürdüm küreklerimi ansızın,
Yön veremiyorum küreğim yok.

Kapıldım gidiyorum denizin dalgalarıyla,
Bir o yana , bir bu yana
Şu yalan dünyada tek başıma
Yön veremiyorum küreğim yok.

Tutunmuşum kayığıma çaresizim
Dalgalarla savruluyorum bir acizim
Allahıma sığındım dua ediyorum
Yön veremiyorum küreğim yok.

Bir çok acılar,bir çok dertler yaşdım,
İmtihanda olduğumu biliyorum
Şu fani dünyada yalnız başıma
Yön veremiyorum küreğim yok.

Küreğim varsın olmasın,olmasın pusulam
Baki olan yaradan Rabbim var benim
Açtım ellerimi ona sığındım
Yönümü bulmama yardım et ALLAH ım.

Pusulam Kur'an-ı kerim,
Rehberim peygamber efendimiz (SAV)
Yönüm ALLAHIM a olduktan sonra
Varsın küreğim olmasın
    Baki olan yaradan Rabbim var benim.