Translate

2 Nisan 2010 Cuma

SEVDİĞİMİ GETİRİN

Ben ölmüşüm sevdiğimi getirin
Yaşamını boşa geçirmiş deyin
Gözü açık gitti diye ona söyleyin
Hep seni andı,seni istedi deyin
Herşey yalanmış sevmek,sevilmek
Hayaller ,düşler hepsi yalan
Yaşamak hayal,sevmek hayal
Koca ömrü sensiz geçirmek
İnan hepsi hayal
Uğruna gençliğimi verdim
Ona ben yaşama sebebim dedim
O aşkı değil,parayı tercih etti
İşde şimdi gidiyorum ben
Ben ölmüşüm sevdiğimi getirin
Ona onu ne kadar sevdiğimi söyleyin
Ondan başkasını sevmedim
Başkasının olmadım
Bu yazdığım son vasiyetim
Bana sevdiğimi getirin
Ona onu ne kadar sevdiğimi söyleyin
Onun için canıma kıydığımı söyleyin
Bana çicekler değil,
Bana sevdiğimi getirin
Ne olur ona
Ne kadar sevdiğimi söyleyin
Mezarımı sulamaya gelmesin
Yağmurlar sulasın mezarımı
Ağıtlar yakmasın
Seviyorum demesin sakın bana
Geç kaldığını söyleyin
Mezar taşıma
Sevdi,sevilmedi yazın
Beni bana bırakın
Ne olur sevdiğimi getirin bana