Translate

11 Ekim 2009 Pazar

ÖYLE BİR KIZ

Ben şimdi aşığım aşık oluyorum
Yanar dağ gibiyim
Lav değil mutluluk saçıyorum
Öyle bir kız çıktı ki karşıma
Yanar dağ gibi bakışları
Ay'ım ışıgım. yıldızım doğan güneşim
Nefesim sesim her şeyim
Öyle bir kız çıktı ki karşıma
Saf temiz mutluluğa hasret
Unutturdu bana derdi kederi
Nefesim tükenisiye şimdi bağrıyorum
Mutluyum çok seviyorum
Yanar dağ gibiyim
Lav değil sıcaklık değil
Mutluluk saçıyorum etrafıma
Öyle bir kız çıktı ki karşıma
Yeniden doğdum sanki onunla
Doğmayan umutlarım doğdu şimdi
Nefesinin ışığında sesinin yankısında
Ben de şimdi mutluyum
Gökdeki yıldızlar doğan güneş
Duysun sesimi herkeş
öyle bir kız çıktı ki karşıma
Unutmuştum aşk şarkılarını
Dinlemeyip söylemiyor yazmıyordum
Yaşamayı onunla daha çok seviyorum
şimdi bende mutluyum bende seviyorum
Kükredi şimdi benimde sansım
Yıldızlar çıktı ay doğdu
Güneş daha parlak daha güzel doğdu
Hayat şimdi banada güldü
Öyle bir kız çıktı ki karşıma
Beni benden aldı.